Veelgestelde vragen

Hier vindt u de meest gestelde vragen door onze klanten met de bijbehorende antwoorden.

Garantie & service
Kan ik extra garantie afsluiten? Pijl

Ja, dit is meestal mogelijk om direct bij de fabrikant van de laadpaal te doen (bovenop de standaardgarantie van 2-5 jaar). Neem hiervoor contact op met de fabrikant of onze klantenservice.

Kan ik een servicecontract bij jullie afsluiten? Pijl

Een servicecontract is momenteel alleen beschikbaar voor bedrijfslocaties met meerdere laadstations.

Hoeveel garantie heb ik? Pijl

Op uw laadstation zit standaard twee jaar fabrieksgarantie.

Wat kan ik doen als mijn laadpaal een storing geeft? Pijl

Neem contact met ons op indien uw laadstation een storing geeft. Mochten wij op dat moment niet bereikbaar zijn dan kunt u het laadstation eventueel resetten, kijk hiervoor in de handleiding van het laadstation.

Deze website kan niet functioneren zonder JavaScript.