Veelgestelde vragen

Hier vindt u de meest gestelde vragen door onze klanten met de bijbehorende antwoorden.

Meest gestelde vragen
Hoe activeer ik mijn laadpas of -druppel? Pijl

1. Ga naar https://laadkompas.nl/activeren
2. Log in of maak een account aan
3. Koppel uw persoonlijke gegevens en laadpas en -druppel
4. Download de gratis Laadkompas-app via de app store

Wat kost onze laadpas of -druppel? Pijl

Wij bieden u de mogelijkheid om onze laadpas of -druppel gratis aan te vragen, zonder dat u aansluitkosten hoeft te betalen. Zodra u uw laadpas heeft geactiveerd, betaalt u alleen wanneer u deze daadwerkelijk gebruikt, namelijk €0,39 excl. btw per gestarte laadsessie.

Naast onze gratis optie bieden wij ook een abonnement aan voor €3,95 per maand excl. btw, waarmee u onbeperkt gratis laadsessies kunt starten.

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten de keuze hebben tussen een gratis optie en een abonnement, zodat u kunt kiezen wat het beste bij uw behoeften past.

Kan ik mijn laadpas of -druppel direct gebruiken? Pijl

Heeft u uw laadpas en -druppel ontvangen en geactiveerd volgens de juiste stappen? Dan kunt u zorgeloos de weg op en direct laden door héél Nederland en Europa.

Bij welke laadpalen kan ik mijn laadpas gebruiken? Pijl

Met onze laadpas en -druppel kunt u overal in Nederland bij openbare laadpalen laden en bij meer dan 1.000.000 laadpalen in Europa. Het is natuurlijk ook mogelijk om uw laadpas te koppelen aan uw laadpaal thuis.

Hoe worden de laadkosten verrekend? Pijl

Laadkompas zorgt aan de achterkant voor de verrekening met de desbetreffende laadpaal exploitant. Eens per maand krijgt u een overzicht en factuur van de gemaakte laadkosten. U heeft geen omkijken naar het verrekenen en kunt zorgeloos laden.

Deze website kan niet functioneren zonder JavaScript.